کاشت موی طبیعی
نوشته شده توسط : navidalmasiiii

کی از مطمئن ترین روشهای کاشت موی طبیعی می باشد و در این روش قبل از عمل نیازی به کوتاه کردن همه موهای سر نمی باشد و فقط مو های منطقه کاشت کوتاه خواهد شد . مراحل این روش به شرح زیر می باشد :

 

پس از بی حسی کامل موضعی تحت شرایط استریل ابتدا یک نوار بار یک از پوست پر موی پشت و طرفین سر( منطقه دهنده ) برداشته می شود که قطر این نوار بستگی به مقدار شلی پوست سر دارد ( تصویر1- a ) . در پایان منطقه برداشت شده طی تکنیک خاص و با ظرفیت بسیار بالایی بخیه می شود و بخیه ها معمولا طی 12 تا 14 روز آینده کشیده خواهند شد . نکته قابل ذکر این است که محل جوشگاه ( اسکار ) ناشی از این عمل با توجه

 

به تکنیک خاصی که بهنگام انجام بخیه بکار می رود در آینده فقط به شکل یک خط ظریف و باریک باقی می ماند که کاملا لابلای موهای شخص ناپدید گردیده و قابل روئیت نمی باشد ( تصویر 2- a).

 

نوار پوستی برداشته شده توسط چند تن از زبده ترین دستیاران اتاق عمل و با استفاده از جدیدترین وسایل و امکانات موجود ، با ظرافت و دقت کامل به قطعات کوچکتر تقسیم می شود . که این تقسیم به گونه ای است که فولیکول موهای موجود در این نوار پوستی کوچکترین آسیبی نمی بینند ( تصویر 1-b ) و این قطعات نیز به قطعات بسیار ریز تر تقسیم می شوند که در نهایت هر قطعه حاوی 1 تا 4 فولیکول مو می باشد که اصطلاحا به آن ( Follicular Unit ) یا گرافت ( Graft ) گفته می شود( تصاویر 2-b و 3-b ) که هر کدام از این گرافتهای به دست آمده برای نقاط خاصی از منطقه کاشت بکار خواهند رفت . لازم به ذکر است که تمامی گرافت های به دست آمده قابل کاشت بوده و کلیه گرافتها کاشته خواهند شد.

با بهره گیری از جدیدترین دانش ترسیم و با توافق بیمار ، خط مو در ناحیه کاشت به گونه ای که پس از رویش موها کاملا طبیعی به نظر برسد با دقت ترسیم می شود و قابل ذکر است نحوه ترسیم خط مو همواره به گونه ای است که الگوی رویش مردانه و زنانه در نظر گرفته می شود .

 

بر اساس خط مو ترسیم شده نسبت به کاشت گرافت های بدست آمده در مراحل قبلی و با رعایت نکات بسیار ظریفی چون ( خواب مو ، تراکم و ضخامت گرافت ها و ..... ) اقدام می شود . لازم به ذکر است به علت بهره گیری از جدیدترین و ظریف ترین وسایل کاشت مو محل کاشته شدن هر کدام از گرافت ها بسیار کوچک و کم عمق بوده و به اندازه سوراخ سطحی ناشی از فرورفتن یک سوزن نازک در پوست می باشد . این مرحله نیاز به دانش و تجربه زیادی دارد .

 

در پایان پس از کنترل نهایی کلیه گرافت های کاشته شده نواحی عمل پانسمان می شود که این پانسمان بعد از 24 تا 48 ساعت توسط پزشک برداشته خواهد شد و دیگر نیازی به پانسمان مجدد نمی باشد . کلیه مراحل فوق بین 7- 5 ساعت طول می کشد که در این مدت بیمار هیچ گونه دردی حس نخواهد کرد و کاملا هوشیار می باشد.





:: برچسب‌ها: مرکز زيبايي الماس , الماس سنتر , ليپوماتيک , جراحي لاغري , جراحي بيني , تزريق چربي , تزريق ژل , تزريق بوتاکس ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: